Het kan zijn dat u een klacht heeft over Drent & van Dijk Shop en/of uw bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en dit willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Hoe behandelen wij een klacht?
- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. U ontvangt binnen 2 werkdagen inhoudelijk bericht.
- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
- Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
- Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
- Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
U kunt contact met ons opnemen via:
- Email: info@drentenvandijkshop.nl
- Telefoon: 0519-250086
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of via het Europees ODR Platform. www.degeschillencommissie.nl