Klachtenafhandeling en Garantie

Klachtenafhandeling

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Drent & van Dijk Shop en/of uw bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en dit willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. U ontvangt binnen 2 werkdagen inhoudelijk bericht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

U kunt contact met ons opnemen via:

  • Email: info@drentenvandijkshop.nl
  • Telefoon: 0519-250086

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of via het Europees ODR Platform. www.degeschillencommissie.nl

Garantie

Wanneer u iets bij Drent & van Dijk Shop bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie dat een product datgene moet doen of is wat u als klant er bij normaal gebruik van mag verwachten.

De garantie verschilt per product. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten van de consument.

Alle op de website genoemde garantietermijnen betreffen de fabrieksgarantie dan wel een door ons aangeboden verkopersgarantie. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (http://www.sgc.nl ). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/