Klachten en garantie

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Drent & van Dijk Shop en/of uw bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en dit willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. U ontvangt binnen 5 werkdagen inhoudelijk bericht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

U kunt contact met ons opnemen via:
Email: klantenservice@drentenvandijkshop.nl
Telefoon: 0519-250086

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Wanneer u iets bij Drent & van Dijk Shop bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie dat inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er bij normaal gebruik van mag verwachten. De garantie verschilt per product. De hieronder beschreven garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten van de consument.

Garantie:

  • Een garantietermijn van minimaal 2 jaar
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
  • Het product is bij Dent & van Dijk Shop aangeschaft
  • U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product
  • Binnen de garantietermijn kunt u het artikel gratis naar ons opsturen ter reparatie. Ook de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product is voor onze rekening.

De garantie is niet van toepassing op:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik.
  • Onderdelen getroffen door normale slijtage.
  • Producten waar wijzigingen of reparaties aan zijn uitgevoerd door partijen die niet door Drent & van Dijk Shop of de leverancier/fabrikant van dit product zijn goedgekeurd.
  • Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product, zoals wanneer je een product hebt gekocht in onze Sale.
  • Mocht er met een dergelijk product iets aan de hand zijn, dan willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt contact met ons opnemen via:
    Email: klantenservice@drentenvandijkshop.nl
    Telefoon: 0519-250086

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).